battlefield

lyssnar på jordin sparks-battlefield. helt okej låt faktisk!
däremot så är "the mixed tape-jacks mannequin" fortfarande favoriten just nu och har vart länge! höhö
ska snart åka iväg till pappa, ska ta mig en snabbdusch först bara sen drar vi iväg i de fina vädret!

idag har jag iallafall bestigit romme alpin och de är en sak jag aldrig gör om! fyfan va jobbigt det var :o
blä!! men jag tog mig upp iallafall till slut och imorn kommer nog både mina ben och min rumpa vara näst intill orörliga kan jag tänka mig! jaja, med min träningsverk sen igår så gick jag både upp och ner och jag kan erkänna att ner var mycket jobbigare.. nej fy de va en dålig idé :)
efter de sprang jag och tog bussen hem till min Robin :) så mysigt! sen åkte vi ner till Robins bror och nu har jag åkt hem eftersom jag skulle till pappa :( så de blev bara att träffa Robin en kortis! kanske blir en stund ikväll också, hoppas :*

nu ropar mamma och säger att hon ska göra nå "test" på oss. vilka fjanterier hon har för sig ibland :) men hon är gulli!
jaja, nu äre bråttom
hejdå :*

jag älskar dig min Robin! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0