godkväll.

här sitter jag helt själv, efter en dag med Robin! vi har vart barnvakt hela dagen =)
igår var vi i bysjön iallafall, det var kul till en början tills jag kom på att jag skulle sova i ett stort mörkt klassrum med hannah och mia som redan var jättetrötta och säkert skulle somna direkt. så jag kände att paniken började smyga fram så jag bad Robin hämta mig så sov jag hos han istället :)
nu när jag kom hem har jag suttit och pratat med mamma, sture och ebba bara. jag och ebba bakade även en kladdkaka. gud va kladdig den blev haha, men gott med glass till!
nu ska jag snart sätta mig och se på en film. tror jag tar och stickar lite samtidigt.
jag ska nog köpa en jacka från nelly sen nu till hösten. får se om de blir. har lite beslutsångest om färgen och Robin tycker inte att jag ska köpa den ;) hihi, men de tänker jag göra ändå :*
har haft en underbar dag idag! tack för den älskling! <333
nej nu blir de film!

PUSS

Kommentarer
Postat av: josse

fint du hade gjort ! =)

jag vill se jackan ! :D

2009-08-29 @ 11:17:10
URL: http://josseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0