hello

ett litet tag sen jag skrev nu! kan bero på att jag var hos pappa över helgen och hade ingen dator med mig :)
kollade på långfilmer hemma på både fredagskvällen och lördagskvällen! blev "catch me if you can" och "the green mile". hade iofs sett den sista men kul och se igen! även fast den höll på från nio till tjugo i ett, sent! :o
har också vart med min Robin i helgen, mysis! :)<3
idag började skolan på allvar med riktiga lektioner också, (y) säger vi åt det! redan på vår första lektion då vi hade franska fick vi SÅKLART läxa, fy va drygt :p sen iallafall började vi med matte B som kommer vara sjukt svårt, men jag tror nog att jag ska klara av de :) sen hade vi svenska en kortis och efter de tog vi skolfoto, blä. såg mupp ut :) fick stå iallafall höhö.
idag efter skolan så åkte jag till min älskling som vaknade klockan tre( :o!!!), alltså nio timmar efter att jag vaknat haha! vi har inte gjort så mycket tagit de lugnt, mys! :D
förresten så hade vi en håltimme idag, på tre timmar och 20 min. det var icke roligt..
nej nu har jag ont i magen så jag orkar inte anstränga fingrarna nå mer.
puss! :*

Jag Älskar Dig Robin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0