hemma igen

kom precis hem från Robin :) vi myste lite och så! älskar honom mest <3
nu sitter jag här och väntar på mat.. är SÅ hungrig, hungru! ;)
missade min buss hem från stan för att 602an blev försenad, på grund av några jävla kineser som kom in med flera ton jyskpåsar och tusen frågor. FAN va sur jag blev! så jag fick stå på stan och vänta och sen gå ner till västra porten i kylan(!!!) och vänta på mamma som kom och hämtade mig :)
nu är jag hemma iallafall, skönt. ikväll blir det en tidig kväll eftersom skolan kör igång imorgon. ååh drygt, vill ha mer sommarlov! och mer värme!!! fan va kallt de har vart ute idag. helt sjukt.
nu ropar mammsen :)

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0