huvudvärk

blä, sitter här och har skitont i huvudet, fyfan säger jag bara! så jävla drygt..
nu är iallafall första skoldagen avklarad och jag har redan tröttnat, åh. tur som jag har så fick jag iallafall överskåp, wihi! :D:D vi hade bara upprop och sånt sen gick vi igenom massa grejer i klassrummet.
har precis tittat på ett avsnitt av gossip girl. hoppas Robin kommer hit snart! :) känns som de  va längesen vi träffades fast än att vi träffades igår, höhö. saknar honom :* <3

imorn i skolan ska vi iallafall ha nå "klassaktiviteter med s2ra" + vår klass.
sen på fredag ska vi åka till romme alpin och GÅ(!!!) upp för berget, fy usch och blä va drygt de kommer blir, jag vill inte!!
att dom inte kan komma på något annat att göra istället för att gå upp för ett berg. aja, får se hur det blir då. jag vill iallafall inte..
det var allt jag hade och säga nu :)
så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0