bad romance

gårdagens låt! kommer aldrig kunna höra på den utan att tänka på igår!
en väldigt lyckad kväll! :) det har jag mina brudar att tacka för <3
jag, mia, josefin, linnéa och hannah var hemma hos hannah och åt först tacos.
sen fixade vi oss och lite sånt. dansade och myste! :D
gick vi till flamingo och in på festen. linnéas skavsår var hemska!
och mina inte så sköna heller. kan säga att efter kvällen så var mina fötter
så ömma så jag höll på att gråta av att gå på dom!
kommer upp bilder från förfesten hos hannah sen
en lyckad kväll som sagt. och det blir flera gånger!

nu ska jag kolla om jag kan se mammas pojkar på internet.
pussssss

Kommentarer
Postat av: Josefin

det var den bästa kvällen på länge :) taack sötan <3

2009-12-12 @ 15:31:52
Postat av: Hanna

ja det var underbart! :) och det blir lätt igen. tack själv sötnos :D<3

2009-12-12 @ 15:43:31
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0