en dag kvar

ja nu är det imorgon kvar till julafton. det ska bli roligt :)
jag längtar! men jag längar mer efter något annat :'(
fyfan va jag hatar mitt liv just nu. förlåt om jag låter
deprimerande eller vad man säger men de suger verkligen.
bara nedgångar hela tiden. hatar det så jävla mycket!
sitter och lyssnar på erik grönwalls nya låt higher. den
är bra! försöker bli på bättre humör. det går inte bra när
man är ensam. det går åt helvete.

idag var jag iallafall på kupolen med ida :)
det fick mig på mycket bättre humör och kul att träffa
henne igen. ska nog hitta på något imorn också! :)
måste hämta ut min julklapp åt pappa på expert..
kom på klockan nio när vi va på kupolen att fan dom
har ju stängt nu. så får väl åka dit imorn igen!!
la undan en klänning jag hittade också som jag tror
jag ska köpa. den är rosa med volanger typ :)
kostar 200:- får se hur de blir med den..
har ju trots allt pengar kvar efter julklappshandlingen.
och de är bra! nu ska jag ner och dricka glögg med familjen!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0