innebandy

sov fram till ett idag, fan va skönt det var!
var på fest igår. hade skitroligt verkligen :)
tack allihopa för kvällen! :D

efter jag vaknade gick jag upp, åt lunch och fixade mig lite!
sen vare bara att dra till falun för att kolla på min systers match.
innan de kom ida och hämtade upp mig så åkte vi till stan och
kika en snabbis :) hittade ett vitt linne som jag har varit i behov av
länge men inte orkat köpt..
sen åkte vi tillbaks till lugnet och kollade på ebba. duktiga men tyvärr
förlorade dom med 3-1.. bättre lycka nästa gång :)
kollade på lite fler matcher med ida. och nu kom jag hem för ett tag sen.
trevlig dag idag också. undrar vad som händer ikväll..
kanske blir hemma, får se. isf blire film :)

nu ska jag springa runt och städa lite. ser förjävligt ut här!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0