julafton och juldagen

tja! inte skrivit på några dagar nu.
men kommer ett inlägg nu :) har vart så mycket stress inför julen och så.
julafton firade vi hos pappa! rätt mycket folk och trevlig kväll verkligen :)
idag åkte vi till mamma och firade jul här, de va mys och vi va inte så många! :)
de va jag, ebba, mormor, morfar, sture, mamma och stures föräldrar så!

åt julmat båda dagarna som jag förövrigt är sjukt trött på nu!
men bra julkappar har vi fått! :D
ska räkna upp alla jag kommer ihåg;

- vit jetset-klocka
- 1900kr
- massvis med kläder
- tre pyamaser
- underkläder
- godis
- rosa converse
- parfym
- lotion och tvål
- nagellack
- kamerafodral
- digital fotoram
- kontantkort 195kr

de va allt jag kommer på nu :)
är iallafall jättenöjd så!
kommer väl upp någon bild på skorna, klockan och kläderna sen :)
så kommer de väl upp nån bild från julafton hos pappa också!

nu ska jag springa ner i duschen, sen ska jag lägga mig för imorn
ska jag och ebba till kupolen, så ska vi till kerstin och tommy
på eftermiddagen..

så godnatt! puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0