julklappshandling

nyss hemkommen från kupolen där jag och mamma har shoppat
julklappar! ebba är så sjukt svår att hitta nåt till!!
jag och ebba ska till kupolen imorn också om jag inte ska jobba :)
då får vi se om vi hittar till resten på pappas sida..

köpte idag iallafall till theo och mikaela.
theo är min kusin och mikaela min morbrors frus barn!

OVÄRD dag idag i skolan. ni anar inte!!
fyfan kom till skolan till 08.50 och började med psykologi
som slutade 10.05.
sen var våran franska inställd så då skulle vi vänta på matten
i tre timmar. och ja den var ju inställd den med!!
så vi väntade på historian från klockan 10.05 till klockan två.
så i fyra timmar satt jag och mina kära vänner och spelade kort
allt möjligt spelade vi!
när vi väl kommer till historian sen ska andreas bara säga hejdå
inför julen och det blev en lektion på fem minuter!
VÄRT???????? NEJ!!!!!!!!!!!



där har den tillbringats någon timme också. det var 90% rea på tiimari. haha jag och mamma
shoppade ;) jag hitta massa billiga stiftpennor vilket är bra och ha till skolan sen!


aja, nu ska jag ner och hjälpa mamma att laga mat.
hoppas de får mig på bättre humör :) hon har köpt godis åt mig också!
hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0