kalllllllt

ah kallt väder ute idag!! men det är nice :D
hoppas snön kommer snart bara, och då ska den ligga kvar också
och inte försvinna efter en dag.

jag har pluggat jättelänge och vart duktig nu!! om Berlinmuren dessutom!
så nu behövde jag en paus. eller paus och paus. tänker inte göra
något mer idag :) har kommit ganska långt nu. ska skriva lite mer
på resultatet. sen har jag bara diskussion och sammanfattning kvar, skönt :)
sen har jag ju matteprov nästa vecka, och engelska som ska va inlämnad.
och historian då.. sen har jag räddningstjänstprov också.
dom är så jävla dåliga att dom inte ens säger vad fan vi ska ha prov på knappt.
och inget papper eller några frågor har vi fått om de heller.
hoppas dom kommer och berättar för oss :)

kände mig dålig igår kväll så de blev ingen träning som jag hade tänkt :(
hade sån jävla hemsk huvudvärk och feber. men idag är de borta :s
gick och la mig jättetidigt istället och gud va skönt det var!!
tänkte att jag skulle göra samma sak idag och vara i säng till tio
så himla skönt :)

jag var med älskling idag också :* åkte hem till honom först sen var vi
och åt på stan, eller han åt och jag kollade på haha ;)
sen va vi på kupolen en sväng tills mamma kom och hämtade mig.
så åkte vi på lite ärenden!

nej usch va mycket jag skrev nu. har skrivit nog på min rapport!!
godnatt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0