LOOOOOOV

ja nu är det jullov i tre veckor och första dagen börjar med feber!
min vanliga tur typ :( jag fryyyyyyser....

idag blev min julklappshandling klar och det är så sjukt skönt!!
köpte till jättemånga så nu har jag inte mycket pengar kvar heller :p
plus att jag tänkte dra till lager 157 med amanda på söndag kanske :D
hoppas de blir!! som ska tydligen ha 90% rea där.
köpte idag iallafall till per, jan, jonathan, viktor, anette, tommy och tommy.
så nu vart dom klara.
köpte även en tunika till mig själv som jag funderar på om jag ska ha kvar..
annars ska jag lämna tillbaks den, får se då.
den ser lite ut som en köksklänning sa ebba och de kan jag hålla med om lite.
men den va fin iaf :)



behålla eller inte? :)


väntar bara på att flashforward ska börja nu så ska jag se på de.
sen ska jag lägga mig i sängen och sova. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0