mammas pojkar!

kikade nyss på mammas pojkar och jane är kvar :D
haha hon är bäst! naima är knäpp, gerd är drygast och tjatar
om martina och viktoria gillar jag verkligen inte!
bra avsnitt och nästa vecka är de sista :D längtar!
haha fan va bra de är.

aja, vad har jag gjort idag? hm.
gått i skolan, gick till kupolen en kortis med hannah :)
träffade på älskling där sen var jag med honom :*
vi gick runt ett tag, sen gick vi till öb. sen hem till hans pappa
så åkte jag hem för att jag skulle äta och packa till träningen.
åkte till friskis och tränade på ett medelpass, roligt!
sen hem och duscha och äta igen :D

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "V"
knepigt namn på en serie. men de är en serie jag följer
iallafall. kommer ut ibland på tankafett så då laddar jag ner den
och kikar på ett avsnitt :) handlar om nå utomjordingar som kommer
till jorden och ska ta över den och massa. men alla tror att dom
är goda, fast de är dom ju egentligen inte.
aja den duger :)






ska lägga mig nu. skriver imoooorn!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0