mormor och morfar

jag sover hos mormor och morfar inatt. orkar inte vänta på att mamma
och sture ska komma och hämta mig :)
har tagit ut linserna så de känns skapligt jobbigt och
sitta här när man måste sitta en decimeter från skärmen för att se något.
tur jag vet var tangenterna sitter haha ;)

var och kollade på lucian i maserhallen med hannah och jonas idag!
det var jättefint, guuud va duktiga dom är. roligt vare också.
sen fick vi skjuts hem av min pratglada morfar haha, snäll han är :) 
när jag kom hit fick jag mat sen satt jag lite här och sen spela kort!

ååååh jag hoppas det blir en repris av torsdag igen. hade så roligt
med mina tjejer :D <3


nej jag orkar inte sitta här och inte se någonting så jag ska ta och fixa
mig inför sängen. jag är faktiskt jättetrött!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0