söndag

imorn är det skola igen.. blä! jag har så mycket att göra nu :(
det är franskaprov och nån samhällskunskapsskit som ska va inne
på tisdag. sen har jag engelska-artikeln och historierapporten också..
fyyyy! det blir en pluggdag imorn verkligen! det är verkligen det enda
jag har tid för just nu.. skönt att det är lov nu snart! jag längtar verkligen :)

idag har jag varit hos pappa ett tag. fikade och träffade engla och anders
som var på besök från stockholm. sen träffade jag hasse och uffe.
anettes pappa och bror. det var trevligt :)

nej nu ska jag hoppa i sängen snart.
funderar på om jag ska börja skriva om något annat på bloggen.
tycker den är så himla tråkig.. tips på något nån??
aja godnatt nu. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0