söndag

nu är helgen över. tråkigt! :( så skola imorn då..
inte skrivit något på hela helgen så gör en liten sammanfattning nu :)
i fredags var jag ju på bio med janny, sandra, sofia och en till
som jag inte känner hehe :) såg new moon. fan va bra den var!!

älskling kom och sov hos mig efter bion var slut :* <3
dagen efter åkte jag, mamma, sture och ebba till falun och kollade.
köpte en tröja. jag vet inte vad jag ska kalla den.. men lägger upp
en bild sen maybe! om ni inte ser den på mig :)
hade trevligt i falun iallafall och sen på kvällen kom mia, håkan,
matilda och maja på besök :) det var också trevligt och vi satt
och åt och pratade hela kvällen.

idag vaknade jag upp klockan 1!!!!!!! fy så sent. vakna genom att
robin ringde mig också. haha var sjukt trött!
idag har jag tagit de lugnt på förmiddagen sen åkte jag till älsklingen :)
vi kollade på tv, åt mat, pratade och myste, och tog en liten promenix!
hade jättemysigt. älskar min robin :* <3

nu ska jag se på one tree hill och gossip girl!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0