TJJJA

jag hatar rubriker. jag vet verkligen inte vad jag ska skriva på dom!
slödag idag fram tills klockan fem då min kära far kommer och hämtar
mig och ebba, så drar vi på hockey :) <leksand3

idag är det tisdag. imorn onsdag, sen är de nyår.
de är ganska nice, jag längtar!
vi kommer ha de nice jag och mina brudar :*

jaaaaa, igår.. var jag och kollade på min syster som spelade igen.
dom förlorade. skrev jag de förut? nej kanske inte jag vet inte..
jag har ingenting mer att skriva nu
kommer inte på någonting.
jag längtar till sommaren
till p&l
tills man får bada
tills jag åker utomlands någon gång i framtiden
ja, sommaren lockar mig mycket nu.
men först ska de åkas lite skidor!

nu ska jag städa undan lite eftersom de ser förjävligt ut här.
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0