åtta månader med älskling

inte haft någon otur idag, än så länge. hoppas inte att nåt dyker upp!
det är ju fredag den 13onde, men äsch tror inte på sånt..
kvällen har tillbringats här hemma hos pappa framför tvn och idol.
eddie åkte, vilket var rätt.. idag annars har jag sovit, länge!!
gick upp, åt, åkte och jobbade sen hem till pappa. så kom älskling en stund :)
mys! vi har varit tillsammans åtta hela månader nu, i love him :* ♥ ♥
han är iallafall och jobbar nu! så jag sover själv inatt, tråkigt..
och nästa helg åker jag till idre. det skulle vara två backar öppna bara
men de duger :) får ju åka lite iallafall. kommer nog bli mysigt.

det var vad jag hade att säga för idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0