familjemiddag

jag har spenderat hela natten och dagen hos älskling :)
vi har haft det riktigt mysigt och bra! :* ♥ ♥
min kamera har kommit också :D så nu håller jag på att laddar upp batteriet.
är så nyfiken på att testa den, men ska ladda fullt först ;)
den kommer bli fullladdad idag iallafall så ska ta lite provkort som jag kan lägga upp sen
mamma fyller år imorn så idag har vi "födelsedagsmiddag" med familjen :)
mysigt det också!! så snart ska vi äta toast med skagenröra.
sen blir det potatisgratäng och lax, mums!!
förövrigt har det inte hänt så mycket.
åker till idre vecka 47 på fredag och blir borta över helgen. det blir nice :)
så får man åka lite skidor, det är saknat som fan :D
nej nu ska jag nog spela lite och vänta på att dom ropar att de är klart.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0