filmtips

sitter här och har tråkigt just nu så tänkte ge lite filmtips på filmer
som iallafall jag tycker är bra! :)
vet att jag alltid frågar om filmtips så nu kommer några från mig!

1. Ten Inch Hero
en av mina absoluta favoritfilmer, bör ses av alla. en film som man blir glad av!
skulle nog säga att det är en romantisk komedi. handlar om en tjej som flyttar in
i en stad för att hennes dotter bor där som hon lämnat bort.
hon börjar jobba på ett café och får ett helt nytt liv där!

2. The Proposal
riktigt bra film, handlar om en kvinna som gifter sig med en man för att inte
bli utvisad. kvinnan är såklart mannens chef och han kan inte tacka nej.
underbar film!!

3. A Walk To Remember
för den som vill gråta! så himla bra och fin film. orkar inte skriva om handlingen
men ni kan ju läsa själva eller bara se filmen!

4. The Pianist
den är väl kanske sedd av många men den är verkligen ett "mästerverk"
sjukt bra är den, handlar om andra världskriget men har en mer personlig
handling är dom flesta filmer från andra världskriget.

5. Miss March
rolig komedi om en kille som hamnar i koma i 4 år och sedan vaknar upp
och allt är helt förändrat. om man vill skratta är den perfekt för den är
riktigt rolig!

6. Ghosts Of Girlfriends Past
en bra kärleksfilm som handlar om en man som inte tror på kärleken men
ändrar sin uppfattning eftersom han förstör andras äktenskap.
bra film! romantisk komedi.

7. I Love You Man
rolig och bra film om vänskap och kärlek. en man utan riktiga killkompisar
försöker att hitta på en bästa kompis som kan vara 'best man' på han och hans
frus bröllop.

ja det var några filmer som jag tycker är bra och sevärda iallafall så jag tycker
att ni ska kolla på dom ni som inte sett :)

nu blir det film för mig, får se vilken det blir.
eller kanske kollar på en ny serie jag laddat ner.
"V" heter den och verkar vara bra. skriver om den var bra sen iallafall :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0