första advent

ja, idag är det första advent :) det betyder att de snart är andra advent
sen tredje, sen fjärde och jul :D åååh va jag längtar!!
 



idag har jag hjälpt pappa på jobbet att bära upp massa grejer.
sen har jag inte gjort så mycket mer.. kanske ska på bio ikväll, 2012 ska
jag och robin se isf :) får se hur de blir med det. annars ska vi kolla på
Flickan som lekte med elden eller Inglourious Basterds.
blir nog en trevlig kväll iallafall hoppas jag på. imorn är det skola igen.
gillas inte.. har så jävla mycket prov och inlämningsuppgifter till v. 50
så nu gäller det att ligga i, verkligen!
skrev lite på berlinmuren igår. men jag kommer ingen vart känns de som.
så himla svårt :((



nu ska jag packa ihop grejerna för vi åker tillbaks till mamma idag också.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0