helg nudå

ledig imorn! NICE. så nu har jag helg :)
vad som händer vet jag inte.
jag ska nog jobba en stund imorn iallafall.
jag och älskling har åtta månader imorn, mys! :*
men han jobbar.. :(
förövrigt idag så såg vi bio på maxim idag
såg på "slumdog millionaire". redan sett den men den är bra :)
bättre andra gången man ser den faktiskt!
sen åkte jag, hannah, johanna, josephine och martina och käkade thai, gott
träffade även på emmy och ellen där :)
så nu luktar alla vi ris om våra jackor. haha inte lite heller!
sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha matte.
jag tycker om matte B faktiskt :o om man fattar är de lättare än matte A.
sen hade vi historia, och då blev det film också hela lektionen.
så mycket filmtittande har det vart idag, skönt men ändå jobbigt :p
funderar på om jag ska åka och träna på friskis sen. får se!
nu ska jag fundera lite mer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0