idre

tjenis! sitter just nu i vår stuga i Idre. liten och mysig stuga är det :)
såklart så har jag fått ont i halsen, inte förvånande.. jag blir alltid sjuk
när jag är borta någonstans.
vi åkte hit ganska sent på torsdagen, åkte först och handla.
sen på max och åt och efter det blev det en liten bilresa i typ tre timmar?
ingenting mot när vi åker till åre då det tar typ sju timmar. inte roligt..
idag har vi bara tagit det lugnt, jag och ebba alltså.
vi har varit inne i stugan och spelat skip-bo. sen tog vi en liten
promenad och kollade hur det såg ut och sånt.
efter det gick vi till stugan igen och satte oss och kollade på den sista
harry potter som var en besvikelse! haha inte för att jag hade så stora
förväntningar men.. sen har vi spelat hela kvällen också.
nu ser vi på idol! dom sa nyss att mariette och tove sitter säkert.
reza kommer nog hänga löst, men vem med henne? :o
ville ju att mariette också skulle hänga löst.
aja får se då hur det blir!
jag saknar min robin :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0