in love!!

jag är så himla glad och kär, så kär i min robin!
han är verkligen den snällaste som finns, jag älskar honom så mycket
finns inte ord för hur mycket :) <333
nu är han och jobbar på krogen och jag hoppas de går bra för honom!

jag sitter här i min säng iallafall och har precis kikat igenom ett avsnitt
av one tree hill och ett av gossip girl! missade dom förra söndagen och
har inte haft tid att kolla förrens nu, så jag laddade ner dom och kollade nu :)
så himla braaa! och imorn blir de två nya avsnitt på tvn som jag ska se!!

vad har hänt idag då? hm, åkte med pappa och anette och handla lite på
förmiddagen, kom hem, älskling kom och vid fyratiden firade vi martin
som fyller 35 om någon vecka :) grattis! åt lite fika och sånt
sen åkte jag och robin hem till honom och kollade på filip och fredrik.
sen tillbaks till mig och åt lite mat sen åkte älsklingen och jobbade så nu
är jag själv och saknar han :(
aja, ska gå och ta ut mina linser, borsta tänderna och tvätta ansiktet nu :)
puss



JAG ÄLSKAR DIG ROBIN! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0