inte okej..!

dagen kan sammanfattas med ett minus..
var iallafall på kupolen på dagen med ebba, mamma och sture :)
det var trevligt och jag hittade en fin klänning.
först skulle ebba och mamma leta en present åt mig och då gick jag och sture och tog en fralla och en dricka plus att vi köpte en ny router till vårt nätverk.
sedan skulle jag och ebba leta present åt mamma, vi hittade presenter =)
skriver sen vad hon fick ifall hon skulle råka läsa..
hittade även en klänning till mig själv, hihi.
fick ett par skor av mamma nu i veckan också, i like! tack mamma <3
åkte till robin efter att jag hade vart på kupolen.
sen åkte jag hem och lagade mat. så satt jag och ebba oss i soffan och kikade på one tree hill och gossip girl :D
nu har det precis slutat så jag satt mig här för att fördriva tiden! mamma och sture är borta hos stures föräldrar så jag och ebba är själva.
imorn börjar skolan igen också. åhh vill inte.. så skönt med lov ju! :(

ska lägga upp bilder på klänningen och skorna nu!



hihi :) nu ska jag spela lite.
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla fina skor <3<3

2009-11-01 @ 22:30:26
URL: http://maliiinjoohansson.blogspot.com/
Postat av: Svar till Malin

tack så mycket! :D<3

2009-11-02 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0