julklappsköpardag

hej hallå! sitter och väntar på att ebba ska komma hem så vi ska åka till kupolen!
ska köpa massa julklappar och hoppas på att jag blir klar med dem flesta idag.
vet dock inte vad jag ska köpa. eller jo, till robin vet jag :)
igår kollade vi på idol. mariette åkte äntligen ut! de va på tiden.
känns ju redan så självklart att erik kommer vinna också..
åååh jag längtar så mycket till julen kommer :)
vi har börjat satt upp julstakar och allt fint nu, så himla mysigt!

nu ska jag fixa mig lite innan hon kommer!
sen ska vi fira viktor också efter vi vart på kupolen. klockan fyra
för han fyller hela fyra år! grattis lilla gubben :)

skriver nog mer ikväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0