kväll

åkte hem till mamma idag igen :) har haft en helt okej helg!
inte gjort speciellt mycket dock.. bara tagit de lugnt och så
nu sitter jag här själv och ska snart hoppa in i duschen
om jag inte duschar imorn bitti. vi får se hur de blir!

annars så har jag varit med min älskling ikväll. det har vart mys!
vi har sett på die hard (den första) hihi kom på att jag skulle
ladda ner dom och att vi skulle se på dom efter att fyran
var på tv igår! den var bra iallafall. hade inte sett den :)
nu har älskling åkt hem till sig :* <3

vad har jag mer och säga?
åååh justja, jag har franskaläxa tills imorn, och jag fattar NOLL
asså det är så jävla svårt och det tråkigaste som finns!
jag plågar mig själv varje gång jag går ner mot lektionssalen.
fyfan för franska, det är så jävla svårt att bli bra på också.
usch ja.. aja det får gå som det går.
jag är glad att jag än så länge har ett g iallafall. ska kämpa på
så att jag får behålla det också.

skrev lite mer på min uppsats eller vad man ska kalla det idag,
om chock idag för akutsjukvården som ska vara inskickad senaste på tisdag.
vi skulle skriva 2-3 sidor. har fått ihop två men jag tror verkligen
att det behövs så mycket mer än det.
aja får finjustera sen :)
nu väntar duschen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0