ont i armen!!!

ja jag hade precis skrivit ett skitlångt inlägg. så står de "svarar inte"
PRECIS när jag skrivit klart!!! !!!! fyfan va sur jag är nu.
får väl skriva om skiten då!!

ja, tog ju iallafall sprutan igår. och idag har jag sjukt ont i armen!
trodde inte att det skulle göra såhär himla ont :( feber har jag också..
imorse skulle jag upp till skolan. så jag skulle duscha innan.
så tog de lugnt upp ur sängen och allt, sen gick jag ner för att duscha
och innan jag hoppade in i duschen skulle jag sätta i mina linser.
när hade satt i en, då blev allt helt svart för ögonen och jag blev
yr som satan och fick svårt att andas. förstod att jag var påväg att
svimma så jag la mig ner på badrumsgolvet med fötterna uppe
i vädret. haha!
jag har lärt mig att det är det man ska göra efter alla gånger!

så jag gick inte till föreläsningen som var på förmiddagen till skolan.
la mig och sov för att jag blev så himla illamående.
sen vakna jag och kände mig bättre, gick upp, duschade och sånt.
tog feber: 37,8. ha ha! men jag drog till skolan ändå :)
lyssnade på föreläsning av han som pratat tidigare när han svara
på massa frågor, roligt!
sen hade vi grupparbete om krishantering. så nu är vi snart klara med det, skönt :)
så de blir sovmorgon imorn till 10, det gillas ;)

åkte hem efter skolan, min älskling kom hem till mig :D
vi pratade och myste hela dagen/kvällen. :*
åt lite kakor och sånt, hade tänkt kolla på film men de blev aldrig av.

jag är såååå himla träningssugen!!!!!! :(
har inte tränat på jättelänge och imorn tänkte jag gå på anettes pass kl 18.
men nej inte fan kan jag träna när jag har apont i armen heller.
så himla drygt när man verkligen vill! MEn sånt är livet..

nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen. klockan blev mycket eftersom
jag fick lov att skriva om allt!!
och jag måste dessutom sova på höger sida eftersom jag har så ont
och jag hatar att sova på höger sida. så himla tråkigt att ligga och kolla in
i väggen, jag gillar att sova på vänster och kolla ut mot rummet.
eller så får jag kanske ligga på rygg. de har jag nog aldrig provat.
ska nog prova inatt..  så ja gonattski då :D puss

 my love 

Kommentarer
Postat av: josse

godnattski ;D <3

2009-11-26 @ 15:00:58
URL: http://josseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0