rubrik..

köpte verkligen inte klart alla julklappar idag.. men några blev klara
köpte till robin, lena och kerstin :)
så kvar är det: mamma, pappa, anette, sture, mormor, morfar, theo, per,
jan, viktor, jonathan och tommy :) tror de va alla. sen ska jag köpa nåt
mer till älskling också :*
sen åt jag och ebba på thai på kupolen, gott! men blev sjukt mätt!!
ikväll blir jag nog antagligen hemma som igår, skönt :) fast tråkigt ändå..
viktor och jonathan kommer ju hit också så får väl mysa med dom :D

lägger in lite bilder från kalaset sen :) viktor blev glad över alla presenter.
söt han är :) fick tårta och fika också. så nu är jag jättemätt ;)

var väl allt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0