slut på dagen

nu är min födelsedag snart över och jag har fått alla presenter!
jag är supernöjd över allting :)
fick världens godaste mat och tårta också, så nu är jag mätt som en gris!
tur som är så finns ju tårtan kvar imorn ;)

alla presenter jag fick var iallafall:

-digitalkamera, casio exilim ex-H10 (ROSA!!:D)
-mobil, samsung jet
-biobiljett
-mjukisdress
-leggins
-foundation/hudkräm
-mascara
-deo/parfym
-duschcreme
-godis
-strumpor
-pengar, 1600kr
-halsband
-nagelfil och nagellack

det var allt jag kom ihåg iallafall :) men tack allihopa så himla mycket!
är jättenöjd över mina presenter och jag har haft en bra födelsedag :)
ska lägga upp en bild på kameran nu, den är så fin ;)



nu ska jag lägga mig och sova min första dag som sjutton, hihi.
godnatt, puss.

Kommentarer
Postat av: JANNY

nu måste du ta mycket fina kort som du kan lägga upp på bloggen! :D:D

2009-11-06 @ 17:23:48
URL: http://jaanny.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja det ska jag göra :D:D

2009-11-07 @ 17:50:20
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0