spruta :(

ja, idag tog vi svininf-sprutan!! aj va ont den gjorde tyckte jag :(
iofs så spände jag mig som fan så hon inte fick in vaccinet.
började gråta direkt jag såg att sprutan låg där och väntade på mig!
usch jag är så jävla rädd!!!! men jag gjorde det! så nu är jag stolt :)
anna höll ju mig i handen så de gick bra ;)
ont i armen fick jag direkt efteråt, men det är rätt lugnt.
när jag kom hem efter skolan så bakade jag hallongrottor.
hade tänkt göra kladdkaka men vi hade inge kakao hemma.
så de fick bli hallongrottor ist :) får se om dom är goda.
har aldrig bakat de förut så.. 
så nu ska jag bjuda älskling sen :* <3

nu kommer de lite bilder från Idre! :)

 
ebba bowlar ;)


mamma, sture och ebba :)


ebba och sture vid stugan. hade regnat under natten så all snö var borta typ :(


tog kort på några berg i norge :)


solnedgång


igen, på bergen :)


sen kom de snö :D


sen orkar jag inte lägga upp några fler! :p
vi gjorde inte så mycket. men det var en bra resa ändå, absolut :)
nu ska jag ner och vara lite social med mormor och morfar som är här :D

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0