tisdag

inte skrivit på någon dag nu, sorry för det! har inte suttit här alls
inte haft nån tid över känns de som :p
ja vad har hänt då.. ?
igår så var jag i skolan och efter det kom josse och hämtade mig
vi åkte och hämtade ut hennes körkort och handlade lite :)
sen så åkte vi hem till henne för att packa träningskläder.
så åkte vi på friskis och tränade :) det var bas station
inte så himla roligt, knappt nå drygt alls men de är väl bra nån gång de med!
sen åkte jag hem och duscha så kom min älskling förbi mig :)
så åkte vi hem till honom och sov där. mysigt!! :*
tidigt upp för skolan och jobbet sen, usch.
fick reda på betyg i idrott i måndags iallafall. jag låg på ett starkt VG/MVG nu
och om jag fortsatt som jag gjorde så skulle jag uppnå MVG som slutbetyg :)
mycket roligt att höra hihi. pratade även betyg med andreas i historian
där ligger jag på VG och har "potential" att nå upp till MVG. så jag försöker!!

idag då? hm. robin skjutsade mig till skolan, seg dag och var trött som fan..
sen kom älskling och hämtade mig efter skolan igen och vi åkte hem till mig
somna, gick ner och åt, skulle kolla på film, somna igen, åt. haha :D
sen åkte vi hem till robin och tog en långpromenad med hans bror. sen fick
jag skjuts hem igen :) han är så himla snäll min älskling! <3

i söndags fyllde ju mamma år också :) :*
och det var fars dag så vi var till pappa en sväng också!
sen på kvällen åt vi lite tårta och gav mamma present :)
hon fick en i förskott i lördags vilket var ett armband.
sen fick hon en klänning som jag tänker lägga upp en bild på, fin va den!
så hade jag och robin vart hemma hos honom, så hoppade vi av vid ica maxi
och tog en långpromenad hem där också. mysigt :D

nej nu blev det ett långt inlägg så nu kommer det några bilder!


min söta familj :)


fina ebba! :) påväg till pappa


hemma hos pappa.


viktor och jonathan hemma hos pappa :)


världens bästa pappa! <3


jag och älskling! :)


finaste bilden på världens finaste! <3


älskling på promenad från ica maxi :)


haha glad jag på promenad från ica maxi


jag och robin på promenix. jag älskar dig :*


mamma och hennes klänning hon fick av mig och ebba :)

nu har jag lagt in många bilder faktiskt. duktigt av mig!
så nu har klockan hunnit blivit mycket, så godnatt :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0