bra kväll

underbara premiärer idag, ojoj. måste vänta en hel vecka till nästa avsnitt, åh.
robin kom hit också och vi hade det supermys!! :)<3
nu har jag precis duschat och ska väl vänta på att håret mitt ska torka lite mer sen lägga mig.
och när vi ändå pratar om det så ja, its back :( hoppas på mindre den här gången!!!!!

måste säga att jag längtar såå mycket efter vintern. åh vill ha snö nu, åka skidor och allt. gud va underbart
plus att jag fyller år snart, och då hoppas jag på lite snö iallafall!
två och en halv vecka kvar, det lär väl gå rätt snabbt? är den här veckan nu och sen är det höstlov (som antagligen inte kommer märkas knappt) sen en halv vecka och ja, då är vi framme på den 5e november, i like!
nej nu blire sängdags
puss



blir ju inte lite sugen :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ge oss SNÖ !

;D

2009-10-23 @ 09:04:27
URL: http://josseeh.blogg.se/
Postat av: JANNY

du kan ladda ner brushes :D sök bara på photoshop brushes på google =)

2009-10-23 @ 10:13:54
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0