fyfan vilken dag..

skitdag idag? ja.
fick lov att åka in till akuten med pappa för att han hade så ont. spydde och höll på att svimma. det gick bra iallafall som tur var och han hade inget fel på hjärtat. men det är ju så jävla synd om han för han har så ont. han har antagligen fått borrelia från en fästing eller nåt med nacken. krya på dig iallafall bästa pappa! jag älskar dig! <33333
sen sög resten av dagen med. inget jag behöver ta upp här.
har pluggat satan idag också, naturkunskapsprov på tisdag så de lär behövas!
men jag är lite glad ändå för imorn börjar säsong 7 av one tree hill på tv!!!!!!! :D:D:D
och så börjar även säsong 3 av gossip girl imorn så ja, nice! :D

nu ska jag leta reda på någon bra film och kika på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0