goddag

nyss vaknat har jag gjort, eller inte nyss men två pannkakor först som mormor och morfar kom förbi med.
nu sitter jag här och har det ledigt och bra!
sov hos min älskling inatt :) han skulle upp och jobba så vi tog 20 i nio bussen och jag missade såklart min buss som gick prick från stan. ville inte vänta en timme så snällaste morfar kom och hämtade mig :)
lite senare idag ska jag till pappa iallafall. blir en lugn helg med plugg! naturkunskapsprov på tisdag och akutsjukvård och krispsykologis-prov på onsdag! hoppas dom går bra. satsar på höga betyg nu!
åååh, jag fyller år om 20 dar! :D så jävla sent men då äre bara ett år kvar till 18 ;)
nej nu ska jag ner och göra mormor sällskap!
puss

jag älskar dig robin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0