halloween

sitter hemma hos pappa inne på ebbas rum på hennes dator.
idag har jag inte gjort annat än att varit med dom och handlat och sett på tv, tråkigt..
ikväll kommer det massa folk hit, blir nog trevligt! ska äta tacos =)
igår blev det tv-kväll. kollade på postkodmiljonären, idol, flash forward (som var en ny serie, bra faktiskt!) sen såg vi på halva what happens in vegas. bra film :) dock sett den förut. så var robin här ett tag också men åkte sen och jobbade på krogen :)
åååh jag vill verkligen åka utomlands nu, typ los angeles, eller australien, eller new york igen, eller till florida som vi hade tänkt först istället för new york. men de blev new york och de är jag glad för :) saknar det!
snart börjar skolan igen, gillas inte :(
är ju halloween idag också, så nu kommer det väl massa ungar och vill ha godis.
nu ska jag överlämna datorn till ebba igen och se på allt uselt som är på tv idag, fy va dåligt allt är!
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir lugn kväll här med, förlovade oss idag så blir massa mys..Ska på middag hos svärisarna lite senare bara annars vet jag inte, film film film i guess :D

2009-10-31 @ 18:25:14
URL: http://maliiinjoohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0