huvudvärk

rubriken ja, inte konstigt eftersom jag har suttit och råpluggat matte dom två senaste timmarna nu.
men jag vill verkligen klara mitt första matte b-prov, hoppas!! har det imorn och slutar sedan efter det som antagligen blir runt halv elva, elva :)
jaja, jag har iallafall börjat fatta lite.
hade även historia-prov och franskaredovisning idag. historia-provet gick bra förutom skrivkrampen, fyfan! skrev 7,5 sidor så jag hoppas det blir bra.. franskaredovisningen gick sämre, läste bara från papperet, men hur lätt är franska egentligen?? aja, jag satsar ändå bara på ett g och hoppas de räcker till då!

jag tycker verkligen att lärarna har saker så dåligt upplagt nu för innan höstlovet ska vi ha hur många prov som helst gjorda. det är historia (som jag gjorde idag), matte, franska, räddningstjänst och naturkunskap. och säkert i nå fler ämnen, skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt.

har ju ine skrivit på ett tag, men de har väl inte hänt så mycket..
var med mathilda i veckan, det var kul och ses igen :)
sen har jag varit med min älskling och ja inte så mycket mer.
sov hos robin igår till idag, mys! :*
nej nu ska jag fortsätta med matten, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0