myskväll igen.

ja som sagt så blev det en myskväll hemma igen :) skönt!
vi åt tacos och marängsviss (stavning?), sen har vi sett på film och så fick jag lite presenter från alla :)
fick 1300kr, ett halsband, strumpor och godis typ :) tack alla!
får väl mer sen när jag fyller den femte :p får se vad det blir då.
ska iallafall börja spara till en tv. åååh vill verkligen ha en!

ebba hjälpte mig att göra om bloggen idag, blev nöjd så tack ebba :D
tur hon kan det här med bloggar!
jag kan det då inte så jättebra precis..
nu ska jag nog sova snart, om jag kommer kunna göra det. får vi väl se..
älskling kom förbi idag en sväng också innan han skulle till jobbet :* <3

ja det var väl allt jag hade att skriva. gonatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0