omgjort

gjorde om bloggen nyss. fattar typ ingenting med alla koder.. hjälp mig någon??
blev rätt misslyckat iallafall så nu ska jag göra om den igen.
tror jag ber ebba om hjälp :)
vad har hänt idag?
inte mycket, skola. räddningstjänst, åka hem, äta, duscha, umgås med familj, suttit här. boring

imorgon slutar jag 11.10 ;) fyfan va det ska bli skönt! och på fredag sen är jag ledig, SÅ UNDERBART.
så det blir tidig helg redan imorgon för mig. helg = sooooovaaaa :D
åker till pappa i helgen, får se vad som händer! 
ska träffa mathilda imorgon och så blir det nog även friskis för min del, hoppas på att få med henne också om det går.
nu ska jag väl ta och dra mig till sängs och ligga och plugga lite. har ju två prov nästa vecka och det gillas inte!
ja, natti då! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0