rubrik

tog en rejäl sovmorgon idag. sov till två :o inte dåligt..
dock gick jag faktiskt upp typ halv 9 med robin när han åt frukost för han skulle iväg och lämna in sin bil och sen jobba. sen gick jag och la mig igen och då var jag trött och sov lite hihi ;)
annars idag har jag vart med robin och vart med han och köpt mobil och så har jag köpt en present till mamma som fyller år den åttonde, tre dagar efter mig.
haha sjukt egentligen. jag skulle fyllt samma dag som henne, men jag kom tre dagar för tidigt. hihi så en vecka kvar för mig nu, och sen är det bara ett år kvar. ååååååååååh herregud va jag längtar!!
men men det kommer när det kommer :)
nu ska jag gå in till ebba och säga att vi ska se mammas pojkar som vi spelade in.
så ja, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0