söndag

sitter och väntar på anna, ska snart ta på mig träningskläderna :) vi ska iväg och träna på friskis :D
robin sov hos mig inatt :) och idag har vi varit på kupolen. fick lite grejer inhandlat!
ska nog dit nån mer gång i veckan eftersom mamma sätter in pengar till mig imorn. 
så sjukt skönt med lov nu iallafall :) får se vad som händer iallafall, vill till falun och handla lite.
nej nu ska jag sätta på mig träningskläderna och göra mig klar för träning.


lägger upp lite bilder också så bloggen inte blir så tråkig


bilder på det jag köpte..




nu lär jag dra, puss


Kommentarer
Postat av: Josse

fina kläderna var :)

2009-10-25 @ 21:35:42
URL: http://josseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0