tjenis

inte skrivit på ett tag nu. så tänker skriva lite nu vad jag gjort och lägga upp lite bilder :)
från lördag till söndag sov robin hos mig, det va mys som vanligt! :*
åkte och tränade på friskis med anna, sandra och emelie. efter det åkte jag hem och åt och duscha sen for jag vidare till anna och sedan till janny och var där hela kvällen :) trevligt. vi bakade kladdkaka och satt och pratade.

på måndagen åkte jag till kupolen med anna och sandra, var där skitlänge! åt kycklingsallad också som sandra sa var god, det var den också men jag orkade inte ens halva haha ;)
sen tappade sandra bort sin mobil så vi sprang runt halva kupolen och letade haha, så låg den i annas bil ;)
hittade iallafall en foundation, en sjal och ett linne (men som jag lämnade tillbaks idag för det var så dyrt) men det var så fint :( aja, smällar man får ta!
åkte hem till robin sen och myste!! :)

idag var jag också på kupolen som sagt och lämnade tillbaks linnet, sen åkte jag till mormor och morfar och sen tillbaks till stan och sen till robin igen, och nu ska jag snart ta på mig träningskläderna för jag, mamma och anna ska iväg och träna på friskis idag också. nice! :)
ja det var väl allt.. kommer lite bilder nu också =)



anna & janny hemma hos janny :)


anna & sofia


anna på kupolen :)


sandra på kupolen :)


kycklingsalladen jag blev så mätt av haha ;)

nu lär jag dra och sätta på mig träningskläderna!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0