bajs

ja nu är min mobin trasig också så jag håller på förfullt här hemma att leta efter en laddare till en gammal, men jag hittar den inte, blir galen!! den måste va nånstans..

aja, jag får leva utan mobil ett bra tag nu då verkar det som, r o l i g t
nej fifan.
idag hade vi studiebesök på sos, ambulansen och akuten i falun :) det dög, förutom att jag höll på att somna hela tiden för att jag har sovit så dåligt, fy på mig..
efter skolan åkte jag hem till min finaste mysrobin :* jag älskar dig!! <3

nej nu ska jag sluta vara sur över min telefon, får faktiskt skylla mig själv..
sitter med en cosmopolitan bredvid mig som jag ska ta och läsa igenom nu :)
puss

Kommentarer
Postat av: Josse

du kan låna min gamla ! =)

2009-09-16 @ 23:06:01
URL: http://josseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0