:D

lugn skoldag idag tycker jag, skönt!
åkte hem efter skolan och gjorde nudlar och mackor och satt mig framför datorn och såg på gossip girl :D
sen kom robin på besök, då blev jag glad och slutade kolla ;)
sen var jag med han till klockan tio ungefär då jag kom hem från han :) mys! ♥
och på söndag har vi ett halvår! bästa halvåret någonsin!! jag älskar min robin mest! :* <33
 
sen kom sture hem idag också med jättebra presenter för han har varit i kina. så hade han vart in på nån bra affär så han fick gå in bakom nå grejs och då hitta han på jättefina väskor åt mig mamma och ebba :D:D och så fick jag och ebba en plånbok också :) antagligen var väskorna och plånböckerna äkta också, om inte är dom jättefina kopior :o i skinn var dom iaf. HIHI, tack sture! :D:D

nu ska jag snart hoppa i sängen, borde ha gjort lite matte b idag också men åååh.. det är så komplicerat så man får ont i huvudet av att tänka på allting.


väskan :D



och plånboken! :)

fina?

nu väntar sängen på mig! :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0