disappointed

ja, det är väl som de är allt.
humöret inte på topp men men jag lever och de är väl tur de.
kanske?

aja, jag och mamma har nyss beställt min jacka :) hoppas den blir bra sen, tack mamma för den! ♥
kommer upp en bild på den sen när jag fått den, blir nog om ett tag eftersom vi skickade ifrån den från england för den var ju tyvärr slut på storlekar i sverige :p

ska väl snart sova så jag inte försover mig imorn också, inte så smart.. ska duscha också innan jag drar mig till skolan, så blir lite stressigt och måste gå upp typ kvart över 6. usch va jobbigt!!
men grejen är ju att jag inte är det minsta trött sååå får väl sitta uppe och underhålla mig på nåt sätt. blir nog ett avsnitt till av gossip girl. såg nog kanske 4-5 avsnitt idag medans jag satt och väntade på robin som aldrig kom..
hade de ganska bra ändå med min ben&jerry's :)

nu ska jag gå och ta ur linserna, borsta tänderna och tvätta mig.
take care. puss!

Kommentarer
Postat av: JANNY

lägg upp bild på jackan =)

2009-09-08 @ 22:02:35
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0