fredagsmys

här sitter jag och ska snart sova, fast min säng är full med kläder. måste verkligen städa här inom en snar framtid, blir nog imorgon.
har suttit och sett på "breaking and entering" och ätit popcorn och godis å druckit saft nyss med mamma :) mysit!
imorn ska jag och mamma åka till kupolen så jag ska få köpa mig en ny bh eftersom jag är i sjukt stort behov av det, använder inte alla mina längre och det är bara ett fåtal jag använder så det behövs nytt! imorn blir det även matte b som jag tog hem över helgen, underbart! 
i veckan som kommer får vi se vad det blir, går i skolan iallafall. sen ska jag jobba några dagar efter skolan så jag får lite pengar, najs :)

idag började vi tjugo över åtta med engelska och sedan hade vi grupparbete och jobbade superbra så sen slutade vi vid ca tjugo över tio på dagen. och eftersom våra fredagar endast består av två lektioner så hade vi alltså slutat för dagen, skönt som fan på en fredag!
jag åkte hem till robin och vi hade det hur mysigt som helst!! vi somnade där i kanske två timmar för att vi båda var så trötta :p hihi. men tack så mycket för dagen älskling, den var bäst! :* jag älskar dig robin <3
nu är robin och jobbar på krogen och jag saknar han och vill att han ska va här, men icke :(
ska snart lägga mig i sängen nu då och så ska jag ringa och säga godnatt :)
nu räcker det med skrivandet för idag.
så ja, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0