godkväll

hej, nu sitter jag här och har suttit och pillat med min mobil jättelänge nu :)
har köpt en samsung touch, och jag hoppas på förbättring efter sony ericsson som har sjunkit lågt i mina ögon.
jag är iallafall supernöjd än så länge och glad att jag inte köpte den jag först tänkte köpa, kul med lite förändring :D ja sen så köpte vi en cykelkorg, minneskort till mobilen och kontantkort 195:- så nu är de gratis att smsa till alla, skönt :) hihi. tack för allting min bästa morfar! :)<3

skolan gick rätt snabbt. eller snabbare än förväntat eftersom vi hade föreläsning tre timmar, men de va inte så tråkigt som man hade trott. det dög och jag höll mig vaken (y)
efter skolan så åkte jag ju med morfar och fixade och köpte alla grejer. så nu ska josse få tillbaks till telefon också, tack för lånet :D <3
efter de iallafall åkte jag en sväng till älskling :) sen hem och åt god mat!
bra dag alltså!
förresten så fick vi VG/MVG på naturkunskapen då vi skrev om människans utveckling, och det var mer mot ett MVG sa lena :) men det var vi värda efter allt jobb tycker jag!


här är min nya skönhet, och jag är jättenöjd! :)
nu ska jag läsa mer psykologi sen sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0