goodnight sweetheart

lång skoldag idag med ont i halsen och trötthet. men de gick över mot slutet av dagen vilket var tur det!
fick ju pannkaka till lunch så de va lugnt :)
robin kom och hämtade mig efter skolan, sen så var jag med han ett litet tag :)<3

lite senare på kvällen åkte jag och träffade hannah och mia på maximgrillen så gick vi på teater, goodnight sweetheart. riktigt bra! massa tjejer från klassen där, hade riktigt trevligt och skulle lätt kunna se den igen! skitbra :) tyckte nog alla!
så tack lena frisk för att vi fick vara publik och kolla på den gratis! har man bra lärare så har man ;)
nu ska jag lägga mig och sova snart, ska bara tvätta mig och ta ur linserna och borsta tänderna och sånt där man gör på kvällningen :)
så jag säger väl hejdå nu då, för idag.
pusss

robin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0