hallåå

inte skrivit på ett tag nu.. men nu kommer det väl en sammanfattning av dagarna, eller de va kanske bara två-tre dagar men ja.
jag och anna sprang milen igår på en timme och tio minuter. det dög för att vi båda hade världens sämsta dagsform och var förkylda och anna fick håll, stackarn :(
tyckte vi var duktiga som sprang överhuvudtaget!
jag hade ju köpt en ny mobil också som jag var så nöjd med. men den skulle ju såklart börja stänga av sig och sånt där, så ja dom sa att jag skulle få en helt ny mobil. men nej den var ju slut såklart och skulle inte komma in igen. så vi tog pengarna tillbaka och var in och köpte en annan idag istället :) det blev "samsung jet". jag är riktigt nöjd än så länge, kameran är mycket bättre än den andra och den är bättre än den överhuvudtaget. men tyckte ju att den andra var så fin ;) jaja det gör inget den här va också fin :D
idag har jag iallafall varit med min älskling! myyys :* <3

justja, jag har gjort om mitt rum också, tagit ur soffan och fått en större säng, jag trivs som fan och sängen är underbar! sover så gott i den, men nackdelen är ju att jag knappt kommer upp på morgonen :p
nej nu ska jag nog ta och tvätta av mig sminket, ta ur linserna och borsta tänderna sen lägga mig i min underbara säng, hihi.
och innan jag lägger mig lär jag ju packa också tills imorn då vi ska bada på räddningstjänsten (y) vattenlivräddning. blä jag orkar inte det.. tur som var får vi ha torrdräkter på oss så vi inte fryser ihjäl! det är ju faktiskt sinnessjukt kallt ute nu, minusgrader imorse :o usch ja..
nej nu blire natti.
puss



jag älskar min robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0