helg!

åh skönt att helgen kommer nu, fast veckan har gått så sjukt fort :o
tyckte att de va måndag igår men nej då. skönt! :)
och från och med nu så slutar vi 10.55 varje fredag, jag är nöjd
fan va skönt de är ;)
åkte hem till älskling efter jag slutat iallafall, mys!!! :* <33
vi va på marknaden en sväng och skulle köpa godis till hans mamma, sen var vi på elgiganten och kolla mobiler. är inte säker på om jag ska köpa den där längre, så dyr och jag kanske inte ska ha en sony ericsson. vill ha en mobil som inte laggar och stänger av sig eller går sönder efter en vecka.. inge mer sånt, då åker den tillbaks direkt!
tog bussen hem vid sju-tiden. sen har vi bara ätit, pratat, kollat på idol och sånt där, och nu sitter jag här.
robin är och jobbar idag, hoppas de går bra för han :)
nu ska jag sätta mig och se på nån film..
antingen så blir de "he's just not that into you" eller så blir de gossip girl :p eller blir nog både och kanske!

imorn bitti ska jag nog med mamma till mellsta och springa, får se hur de blir med den saken. tror de iallafall.
nu ska jag kika film!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0